Målgrupper i FDF
Hvad er en Kunderejse?
Hvad er det for et produkt vi ”sælger” og hvad er det ”kunderne køber”?
Hvem er egentligt vores kunder i FDF?
Hvad er en målgruppeanalyse og bør vi lave sådan én?
Kunderejsen
Hvordan taler vi forskelligt til vores kunder i de forskellige faser i kunderejsen?
Hvorfor kan vi ikke bruge indholdet i FDFs Ambition til markedsføring i starten af kunderejsen i FDF, men mere i slutningen?
Hvad bruger vi som indhold til markedsføring i starten af kunderejsen?
Content
Hvorfor er det ligegyldigt at lave SoMe hvis vi ikke har ordentligt Content?
Hvad er ”Content” egentligt og er det noget vi bør fokusere på i FDF? Og har I godt content i jeres kreds?
Konkurrenter og indvendinger
Har vi nogle egentlige konkurrenter? Hvem er det i så fald og hvad er det vi konkurrerer om?
Hvornår og hvordan laver vi indvendingsbehandling?
Markedsføringsplan
Hvordan laver man en markedsføringsplan for sin FDF kreds for en sæson?
Sune Lohse
Sune er en del af kredsledelsen i FDF Måløv, hvor han også er leder hos de små Puslinge til Pilte. Han har udgivet bøger om børneopdragelse, ledelse og god faciliteringskunst.